Če je možno,
1.07.2008 ob 00:21, avtor vlatkaje dobro, da ima par (žena - mož, punca - fant) vsak svojo stvar doma. Razen skupnih bivalnih, spalnih in “sralnih” prostorov. Pa še to je včasih dobro, da bi jih imela Žena svoje hlače, mož svoje hlače. Žena svojo torbico, mož svojo torbico. Žena svoj avto, mož svoj avto. Žena svoj računalnik, mož svoj računalnik. Žena svoj fotoaparat, mož svoj fotoaparat. Žena svoje spodnjice, mož svoje spodnjice. Žena svojo kremo, mož svojo kremo. Žena svojo vodico po britju, mož svojo vodico po britju, žena svoj denar, mož svoj denar, itd…itd… Tako bi znala ceniti vsak svoje in ne bi prihajalo do prepirov, čigavo je kaj. A v večini primerov je to zaradi finančnih primanjkljaje nemogoče, in je treba stvari deliti. Kar povzroča trenja v odnosih in pomanjkanje samozavesti. Ali povečanje večvrednosti. Kar kazi odnos. Seveda je pa treba imeti čut do skupnega vlaganja v stvari, ki so obema v korist. In tudi v izmenjavanje stvari, če se enemu ali drugemu kaj pokvari ali katera od stvari enemu ali drugemu zmanjka. Zato se ni čuditi nikomur, ki si lahko to privošči. Pravzaprav je to hvale vredno, ker tako oba izkazujeta svojo samostojnost in ne odvisnost. Razen v primerih, ko je to nemogoče, ali so to eden ali drugi ne želi.
Objavljeno v Moje misli |







1.07.2008 ob 00:25
Se strinjam.
1.07.2008 ob 00:25
Prej je bilo boljše.
Sem prehitra? haha
1.07.2008 ob 00:26
dajana,
hvala
1.07.2008 ob 00:30
dajana,
ja, še urejam, haha
1.07.2008 ob 06:11
Popolna ekonomska samostojnost človeka v partnerskem odnosu je prilično idealno stanje. Zato je pomembno, da sta skupaj dva človeka med katerima je čim manj razlik, intelektualnih in tudi materialnih. A z veliko ljubezni gre tudi drugače, prava ljubezen omogoči partnerski komunizem, idealen sistem prispevanja in delitve v korist in zadovoljstvo obeh. A taka razmerja so redka. Človek je namreč zelo nagnjen k uveljavljanju svoje volje, k individualizmu in se na dolgi rok ne uskljajuje preveč rad, vsaj ne brez občutka odpovedovanja. V tem je past za marsikateri par, ki je v začetku poln idealizma, leta pa naredijo svoje. Nekdo plača za obstoj veze vedno več. A smisel naj bi ne bil v vezi, torej ne biti sam, ampak v ljubezni.
1.07.2008 ob 10:47
A navdih si našla pri meni?
Ja, res je fajn, ko lahko oba hkrati delata za svojo dušo. Vendar je tudi fajn, če si delita stvari. Se navadita prilagajanja
.
1.07.2008 ob 16:05
kar je tvoje,je tudi moje,kar je pa moje,pa moje ostane,…..hehehehe
1.07.2008 ob 18:46
nevenka,
ja, se strinjam. Ampak je ljubezen tudi pogojena s svobodo,a ne?
1.07.2008 ob 18:47
mikimiška,
ja, navdih sem dobila pri tebi.
Stvari si tudi lahko delita, zakaj ne? Saj obstaja še tisoč stvari zraven, ki si jih delita
1.07.2008 ob 18:48
snow,
hehe…, ali pa tako: kar je tvoje, je tudi moje, kar je moje, te pa nič ne briga
1.07.2008 ob 19:10
Vlatka,
ja, zakaj si pa tako črke “zmanjšala”? A bo tako ostalo?
Jaz pravim: vzemi tam, kjer je in daj tam, kjer ni, hi, hi….
1.07.2008 ob 19:44
jaz nimam ne punce, ne žene
1.07.2008 ob 21:42
Joj, komaj sem tole prebrala (okulist kliče,a ne). Je pa fajn, ko ti rata kaj novega. Le eksperimentiraj še naprej
Glede teme-pri nas nič ne kompliciramo. Imamo skupne in individualne stvari. In točno vemo katere so katere in se tako do njih obnašamo. In gre. Brez zapletov.
1.07.2008 ob 21:48
zdravje,
pri meni so povečane. Ne vem, kako jih ti vidiš
1.07.2008 ob 21:48
rimček,
če si sam s sabo zadovoljen, res ne potrebuješ ne ene, ne druge
1.07.2008 ob 21:49
kdo pa je rekel, da sem sam s sabo zadovoljen?
1.07.2008 ob 21:49
roti,
tako je tudi treba, a ne?
Čudno…pri meni so ful povečane črke
,
oki doki, bom jih spremenila v normalne
1.07.2008 ob 22:06
rimček,
nihče tega ni rekel
1.07.2008 ob 22:16
Saj si deliva stvari, samo “problem” je, da rada počneva enake stvari. In oba imava rada kvaliteto , sploh pri fotografiji, iz česa si izhajala. Deliva si pa posteljo
, zobno ščetko, tudi fotoaparate
, predvsem in najbolj pomembno, skupno življenje, ki je zaenkrat krasno
.
Lp na primorsko
.
1.07.2008 ob 22:44
men je važno, da so drugi srečni in zadovoljni sami s sabo
jaz sem nepomemben
2.07.2008 ob 00:09
rimček,
če se imaš za takega, potem je res nekaj tudi na tem
verjetno neka naloga, ki si si jo sam določil
2.07.2008 ob 07:35
Vlatka, danes ti posodim moje hlače, jutri pa čevlje
.
2.07.2008 ob 07:39
Zdravje, če delaš z lisičko, enostavno pritisni tipko Ctrl in + hkrati, se bodo črke povečale, oziroma Ctrl in - zmanjšale
2.07.2008 ob 08:29
vlatka,
kakšna stvar je lahko tudi samo ena,če se ne uporablja prav pogosto.Že tako je preveč “šare” po hiši.Če bi vsak imel prav vsako stvar svojo,bi zmanjkalo prostora
Knjigo,ki si mi jo priporočila,sem prebrala.Se mi zdi,da nisem nič posebno novega izvedela.
2.07.2008 ob 11:43
po mojem je moja naloga Vlatko ob živce spravit
2.07.2008 ob 12:37
Pri nama je tudi precej tako, kot svetuješ: Jaz imam svoje hlače, svoje čevlje, svoje kravate, svojo ustno harmoniko, svoj štafelaj, ona pa ima svoje modrce, svoje navijalke, svoje barve za lase, svoje hlačne nogavice…
To zelo prav pride pri ločitvi.
2.07.2008 ob 18:24
Fino je svoje obdržati in fino je tudi deliti
ena zdrava mera mora biti, vsega po malem pa je
2.07.2008 ob 19:48
Vlatka,
no, danes je vse OK, črke imajo spet pravo velikost
2.07.2008 ob 19:49
Grison,
o kakšni lisički pa govoriš?
2.07.2008 ob 20:10
Smisel je v tem , da živiš vse.
Živi vprašanja v tem trenutku.
Morda ti bo potem nekoč, ne da bi to opazil, kakšen oddaljen dan prinesel odgovor.
RAINER MARIA RILKE
Stvari ne vidimo takšnih, kot so, ampak takšne, kot smo.
TALMUD
2.07.2008 ob 21:36
grison,
zmenjeno
2.07.2008 ob 21:37
ditka,
se popolnoma strinjam.
Glede knjige, ti pa tudi verjamem.
Jo bodo pa veseli tisti, ki tega ne znajo
LP
2.07.2008 ob 21:38
rimček,
to ti ne bo ratalo :P:
2.07.2008 ob 21:38
mijau,
haha…, če imaš/imata vse to, do ločitve sploh ne pride
2.07.2008 ob 21:40
kitti,
ja, res je.
Jaz najraje delim denar
, grisonov, seveda
2.07.2008 ob 21:40
zdravje,
sem vse spremenila v “normalo”
2.07.2008 ob 21:41
rimček,
no, vi’š? In ti se sekiraš?
2.07.2008 ob 21:45
VLATKA,
najprej mi je prišlo na misel, da ti rečem “Bog s teboj!”, potem “Naj te varuje Mitra” in zdaj me pa zanima sledeče
A ti tud prekuhavaš vodo in dobivaš vodo v plastenkah?
2.07.2008 ob 22:03
rimček,
heheheheh
,
jaz pijem pivo
2.07.2008 ob 22:05
pol maš pa velke joške
2.07.2008 ob 22:22
rimček,
nimam velikih jošk
2.07.2008 ob 22:24
Vlatka: Samo nekaj, ko sem ravno tukaj in se mi ne da iskati posta z naslovom: Konec sveta. Iz dobro obveščenih virov sem izvedela, da je to bala. Tisti človek, ki sem ga vprašala, je rekel, da gotovo, da imaš sposobnosti “videnja”, a da je bila slika, ki si jo dobila, najbrž iz preteklosti. Uf, oddahnila sem si.
:D
Pa še to ti pošiljam: http://www.youtube.com/watch?v=WEqdr_Awdak&feature=related
2.07.2008 ob 22:31
dajana,
hvala Bogu, da si si.
Jaz pa še vedno vem, da bo to v tem stoletju. In morda prej, kot sem rekla.
2.07.2008 ob 22:41
pol pa ne piješ ta pravga pira
2.07.2008 ob 22:42
rimček,
bolj pravo kot je Laško, ga ni!
3.07.2008 ob 07:22
pri nas pravimo, da dobiš Laško če Union zmešaš z vodo v razmerju 1:1
3.07.2008 ob 17:42
Pri nas pa pravijo: če Laško piješ, Union ščiješ.
3.07.2008 ob 21:04
Enkrat sem ti to že napisala, da: “če ČE-ja ne bi bilo, bi na stranišču peli namesto ČE-peli”. Je pa res, da so vse stvari izvedljive, stvar dogovora in finančnega stanja. Problem pa lahko nastane, če sta dva skupaj samo zaradi materialnih stvari; prava pizdarija, ker se non stop kregata, kdo kaj ima in česa ne, kaj kdo še potrebuje itd…
3.07.2008 ob 21:20
rimček,
naj pravijo kar hočejo, meni je dobro
3.07.2008 ob 21:20
mijau,
pri nas ga samo pijemo in uživamo
,
sem pa že slišala za ta vaš rek
3.07.2008 ob 21:21
čivka,
do mere je vse dobro. Preko mere, pa je škodljivo
4.07.2008 ob 07:49
Ja, Vlatka, za zdrav odnos je edino pošteno, da vsak partner v zvezi ohrani nek del svoje neodvisnosti. Vsaka odvisnost, tako materijalna kot čustvena, namreč duši odnos. Pripadnost je pa nekaj drugega, razumljivo. Z nekom si, ker si rad z njim, ker tako čutiš in želiš. Bolj kot si si z nekom blizu, manj pomislekov imaš kaj bi z njim podelil. V pravi ljubezni računic ni!
4.07.2008 ob 08:48
Hi Vlatka!
Sori, ni v kontekstu. Po dolgem času se ti spet oglašam, da te pozdravim, preden odrinem na počitnice. Vmes se je pojavil še en drugi Luka, zato si bom po morju omislil drug nick. Se ti javim! Lepo se imej čez poletje. Pozdrav še Grisonu.
ps: - Berem, da si nabavila psa.Pa si prišla do zvestega prijatelja. Hmm?
4.07.2008 ob 13:55
Ne vem Vlatka, če je ljubezen pogojena s svobodo, jaz sem se s svojo znašla v hudih omejitvah. Vsekakor sem si vzela svobodo čustvovanja. Če hočeš biti del družbe, si takoj omejen. Če si pa malo svobodnejši, si pa hitro čudak. A osvobaja me misel, da je ljubezen najlepša in več od nje človek ne more imeti.
4.07.2008 ob 14:00
Vsekakor se strinjam z mislijo, da preračunljivost v neki zvezi nima kaj iskati. A veliko je ljudi, ki jim je bistvo: playing safe. Take zveze so težko enakopravne. Razen, če sta se našla dva preračunljiva, pa jima je formalnost zveze to kar hočeta. Tudi prav. Ljubezen pa potem ljudje iščejo drugje. Brez ni nihče rad.
4.07.2008 ob 15:08
Samostojnost in njeno izkazovanje? Včasih prepozno razmišljamo o tem. Kar priznam
Morda je bil kriv sistem… družbena lastnina, delitev: “vse je naše… vse je skupno”
A zanimiva tema. A kljub vsemu nekaj. Če bi rad bil čisto samostojen, bi najbrž moral tudi sam živeti
A potem si izgubil nekaj druega. Takole v partnerstvu pa gre vedno za ogromno kompromisov ali iz ene ali druge strani… Gre tudi za danosti… vse mogoče se povezuje. Vsak nima možnosti, do dveh avtomobilov. Eden vedno zaluži več, drugi manj. In še je tega. že sama vzgoja, da nekje ženska tista, ki popusti, oz. je malo v podrejeni vlogi in še in še. Lahko kje tudi obratno? Je pa lahko včasih s tole samostojnostjo tudi tako… če je preveč izražena, pa se izgubi tista druga vez.
Toliko iz moje strani in lepo mi bodi… seveda tudi lep, prelep vikend
obejm od Vilinčka.
Z Nagajivko te pogrešamo na njeni in Binovi rimariji. oglasi se kaj tudi tam in še kdo, ki mu rima gladko teče…
4.07.2008 ob 15:10
Aja še to. Ne pijem piva? Če že samo vino in po možnosti rdeče v kombinaciji s kakšnim MIŠ MAŠ varinatami
4.07.2008 ob 19:30
Nekoč je živel fant, ki se je zaljubil v dekle, a ga je ta odbila.
Potem je srečno živel do konca svojih dni, hodil na nogometne tekme, na ribolov in vsak dan v gostilno s prijatelji na pivo.
Jaz pač rad obrnem na šalo, ampak Vilinček je komentirala resno. Če se zresnim, ji moram pritrditi. Vedno se pri vsaki vezi odločamo, koliko svobode zamenjati za druge vrednote. Obojega ni mogoče imeti stoprocentno.
Tudi jaz živim v konkubinatu.
4.07.2008 ob 22:25
greta,
lepo si povedala. Še jaz ne bi mogla bolje.
Če nočem izkoriščati grisonovega računalnika, ker sam dela veliko z njim, sama pa tudi, moram imeti svojega.
A ko kdaj “zagusti”, seveda, mi dovoli delati z njegovim ali pa jaz njemu s svojim. In zato je dobro, da imava vsak svojega, glede na to, da je to najino orodje za “osnovno” delo.
Mobitel je prav tako ena taka zadeva. In še je nekaj takih osnovnih stvari je, ki se izkažejo za dobro tudi zamedsebojni odnos.
4.07.2008 ob 22:27
luka,
se mi je kar zdelo, da ne pašeta skupaj?
lepo počitnikuj. Hvala za pozdrave.
Tudi tebi vse lepo.
P.S. Pes mi je bil “poslan” po Božji volji.
4.07.2008 ob 22:30
neveneka,
svoboda v tem, da ohraniš svoje hobije, svojo družbo, svoja zanimanja, svoje delo, svoj videz, svoje misli…., a hkrati si zvest partnerju, ga razumeš, sočustvuješ z njim, ga podpiraš v njegovih dejavnostih, mu stojiš ob strani in se znaš čemu odreči tudi na njegov račun, če je tako dobro za vajino vezo.
4.07.2008 ob 22:31
nevenka,
preračunljivot sploh ni v “imeniku” ljubezni. Takoj, ko nastopi preračunljivost, odpade ljubezen.
4.07.2008 ob 22:50
vilinčica,
rima mi ne teče gladko, zato opazujem z distance
Samostojnost je nujno potrebna, sicer je človek “parazit”. Pa ne rečem, da je to finančno vedno možno. Tudi čustveno in psihično ne, če pride do “okvar”.
Samostojnost v smislu soodločanja in ne samo podrejanja ali pričakovanja: “ah, saj bo on/a vse naredil/a…” Že, v kakšnih trenutkih, a seveda s komunikacijo.
Vedno je eden bolj sposoben na kakšnem področju kot drugi. In zato dela tisti tisto, kar najbolj obvlada. Skupaj sta tandem. Dobra “ekipa”.
Če mož dobro kuha in žena dobro služi, naj ne bo komu izpod časti, da je tako. Ampak v veselje obema. Ali obratno. zato ni noben od njiju v podrejenem položaju.
A štekaš? To sem hotela povedati. In tudi v temu se kaže svoboda in samostojnost.
Pa saj bi lahko še naštevala, a vem, da veš, kaj sem s tem mislila
Pozdravček in objemček na tvojo stran. In seveda, čudovit vikend ti želim
4.07.2008 ob 22:51
vilinček,
ja, miš maš je bil včasih zakon. Že zaradi kombinacije: črno oranžno
4.07.2008 ob 22:58
matr, pa sem že mislu, da sm naletu na izvir tople vode :((((
4.07.2008 ob 23:04
mijau,
nisem mislila take svobode, da ti bluziš okoli, ko tvoja draga doma nerga, ker mora zlikati tri pralne stroje tvoje robe.
Svoboda je v temu, da ti ona reče: Dragi, toliko si ta teden delal, in vem, da si želiš na zabavo. Ti kar pojdi, jaz bom pa v miru zlikala tvoje stvari.
Lahko je pa tudi takole: Draga, nocoj grem s frendi na zabavo. Vidim, da imaš tri stroje za zlikat. A nikar se ne utrujaj, saj je jutri še en dan. Pokliči kako frendico in pojdi tudi ti ven. Ali pa glej kakšen dober film dokler se ne vrnem
, ti bom jutri jaz pomagal likati
mijau,
svoboda je to: Draga, saj veš, da imam prijatelje od prej, preden sem tebe spoznal in da so mi ves čas stali ob strani. Zdaj me po dolgem času vabijo v svojo družbo. Prijateljev res ne smem zanemariti. Ti me lahko zapustiš, ko se me naveličaš ali ti kaj ne bo prav,oni me ne bodo nikoli.
In tvoja draga reče: Seveda, dragi. Ti kar pojdi. Saj to vem. Tudi jaz imam prijatelje.
4.07.2008 ob 23:06
nick,
morda si naletel na drugačen izvir, kjer je toplo hladno
,
5.07.2008 ob 06:54
Vlatka, v 66. komentarju manjka nadaljevanje:
Potem pa ti rečeš: “Kakšne prijatelje?! Ti bom že dal prijatelje! Jaz tudi ne grem ven s prijateljicami.”
Kar se pa tiče tega, da imata vsak svoj mobitel, pa je nujno. Ko eden založi svojega, ga drugi lahko pokliče in ga tako najde.
5.07.2008 ob 08:22
Zdravje, hehe, govorim o najbolj priljubljenem brskalniku v Sloveniji z imenom Mozilla Firefox. Seveda, nič se bati je v slovenskem jeziku
.
5.07.2008 ob 16:35
mijau,
to pa itak. Tudi meni se zgodi
6.07.2008 ob 01:55
Nekoč je Moj šel v Rim z mojo čipkasto majico v potovalki … in jo tam oblekel in videl! Sodelavec se je smejal, sta se oba smejala.
Seveda je bila pomota!
Majice in gate pa res ne kaže menjati, pa četudi je podobno velika rit!!!
Marsikaj je pa fino imeti lastno, res.
6.07.2008 ob 14:55
Si mislila s tem tudi:žena svojega tiča in mož svojo tičico
7.07.2008 ob 00:11
Ana,
haha, je bil vsaj smeh
7.07.2008 ob 00:12
kamper,
ne, to pa ne, to je skupno