Zakaj ljudje niso
24.06.2008 ob 00:01, avtor vlatkatisto, kar so? Ali bi lahko bili? Če bi se potrudili to biti?
Predvsem najbolj pošteni do samih sebe? Obenem pa tudi do drugih?
Zakaj si želijo biti s skrivanjem sebe drugačni?
Že res, da ima vsak človek bujno domišljijo. Ali pa skoraj vsak.
Zakaj se pa skrivati pred sabo, mi verjetno še dolgo ne bo jasno.
Njim pa verjetno še manj.
Na njihovo žalost.
P.S.
Če v beraču ne spoznaš berača, ga zlahka zamenjaš za bogataša.
Vlatka K., 24. 06. 08, 00.00
Objavljeno v Moje misli |







24.06.2008 ob 00:03
..in ker ga zamenjaš, bo berač lačen, čeprav bi mu bil pripravljen dati kos kruha.
24.06.2008 ob 00:04
..in če zamenjaš bogataša za berača, se odrečeš svojemu kosu kruha, da ga nahraniš, on pa vrže kruh v smeti, sam pa si za ta kos prikrajšan.
24.06.2008 ob 00:05
..in potem se ljudje čudijo, zakaj je tako na svetu?
Prav zaradi igranja drugačnih vlog.
24.06.2008 ob 00:06
…in zaradi igranja drugačnih vlog, prihaja do nesoglasij.
Ki so lahko tudi vzrok velikim vojnam.
24.06.2008 ob 00:08
…a v vojni, bitki, se ne moreš pretvarjati.
Tam ni časa za to. Saj se bojuješ.
24.06.2008 ob 00:09
…in takrat se spomniš, kako si zavrgel kos kruha, ki bi ga sedaj pojedel.
24.06.2008 ob 00:10
…a spet nimaš časa, ker bitka traja.
In se ne pretvarjaš. Samo napadaš ali se braniš.
24.06.2008 ob 00:11
…in tisti kruh tako diši.
In te spominja na domač kraj, toplo ognjišče, kjer so vsi zbrani v ljubezni.
24.06.2008 ob 00:12
…a tebe preganja orožje in želja po preživetju, da bi spet jedel ta domači kruh.
24.06.2008 ob 00:14
…in ko misliš, da si premagal sovražnika, te nasprotnik zabode.
In obležiš. In si želiš le domačega kruha.
24.06.2008 ob 00:16
…a kruha od nikoder.
In pred tabo se zvrti film.
žal ti je, da si se pretvarjal.
24.06.2008 ob 00:16
…žal ti je, da si zavrgel kruh, ki bi ga lahko pojedel.
24.06.2008 ob 00:17
…in zaveš se, da je prepozno.
In žal ti je vsakega pretvarjanja.
24.06.2008 ob 00:17
..rad bi se vrnil, pa ne moreš.
Želel bi se opravičiti, pa ti ni dano.
24.06.2008 ob 00:17
Ja, se strinjam pomiri se. A če si nadeneš masko, si še vedno Lojze kot Zorro. Čemu bi Lojze ne smel biti Zorro? Ker nas žene v odkrivanje identite vzgoja preteklih let? Bemti, saj ni razredni sovražnik.
24.06.2008 ob 00:18
…a kruh ti še vedno diši.
24.06.2008 ob 00:19
…pa nimaš več moči. Niti misliti več, kaj šele zaznavati vonj po kruhu.
24.06.2008 ob 00:19
…in se predaš kot poraženec.
A žal ti je kruha. Tako žal.
24.06.2008 ob 00:21
martin,
zmotil si me v monologu.
Seveda si še vedno Lojze, saj v tem je štos.
Zakaj kazati drugačen obraz? In biti Zorro, če si lahko le Lojze?
24.06.2008 ob 07:47
Vlatka: Veliko jih poznam, ki niso zadovoljni kakršni so in kar so. In tako si zaradi tega nadenejo novo podobo, ki jo že na daleč opazim, da ni njihova.
24.06.2008 ob 08:00
jaz sem to kar sem in nič več in nič manj….
24.06.2008 ob 10:15
Veliko vprašanj si nanizala a po mojem je odgovor na vsa samo eden: ker mislijo, da je takšno življenje lažje…
24.06.2008 ob 11:59
Včasih ima vsak človek dovolj svojega dobrega ali slabega življenja. Si želi, da bi za dan, dva bil nekdo drug, zato si nadane masko. S časoma mu celo postane všeč in je zato ne da dol.
Biti zvest samemu sebi, je marsikomu težko, ker ob današnjem tempu, se tega zaveda zelo malo ljudi. Zavedo se šele, ko so bolni ali pa jim kdo z nenada umre. To strezni ljudi.
24.06.2008 ob 13:10
A Zorro je imel masko, pa je vseeno junak. Pa neznani ilegalec… In oba bi morali kar vsi poznati po imenu, EMŠO in številki gat?
24.06.2008 ob 13:18
“Kajti srce je pravičen sodnik, ki ne pozna odpuščanja.” (Cankar)
Najtežje od vsega je “biti jaz”, posebno takrat, kadar je od naših dejanj odvisen drugi, nemočen človek!
24.06.2008 ob 13:30
Verjetno zaradi premalo trpljenja.. niso še imeli zadosti,še vedno čakajo na čira čara palčko
24.06.2008 ob 13:39
Se strinjam s čivko. Ljudje se zelo težko soočijo z resnico. Tako je seveda za človeka najtežje. A resnica odreši. Takoj, ko lahko živimo z resnico, nam ni treba več igrati različne vloge in se skrivati sami pred sabo. Tega pa ni sposoben vsakdo! Ljudje si lažemo, si pihamo na dušo, se skrivamo sami pred sabo, strah nas je naših grdih strani, ki sploh niso tako grde, če bi komu povedali… Pa še… Nimamo nobene tehnologije za to! Nekomu se strga in v najboljšem primeru ustreli samega sebe, v najslabšem pa vse okoli sebe.
Ljudje ne hodijo več v cerkev, kjer bi se lahko spovedali in dobili vsaj malo dušnega miru. Drugje ga pa ni nikjer… Ljudje nimamo vere, nimamo miru. No, zato pa hodijo ljudje množično v Medjugorje.
http://www.youtube.com/watch?v=QnDjzrsnZzM
24.06.2008 ob 16:09
Vlatka, iskati cloveka v sebi ni enostavna stvar, je proces ucenja in zorenja.
le po kaj prihajamo na svet? da se ucimo in izpopolnjujemo kot ljudje in kot duse:))) Ko to obvladamo, postenemo angeli in sveta ne rabimo vec, niti zablod! Pot ucenja skozi napake je pot vsakega od nas. Kristus je imel skusnjave, pa jih mi ne bi imeli?
dokler pa moraliziramo za druge- pa sploh nismo niti v fazi ucenja in clovecenja!
Dovolj je po blogih preleteti komentarje in te mine branje do smrti:)) lepo bodi.n
24.06.2008 ob 17:40
Meni se zdi resnica LEPA. Že samo zato, ker je!
24.06.2008 ob 20:23
vlatka, se mi zdi,da vsi malo igramo na odru življenja.En človek ima običajno več obrazov.Nisi še slišala za kakšnega tečnega šefa,ki je pa doma lepo tiho.In nasprotno,v družbi veseljak,doma pa tečen in zloben.
Tisto z beračem pa ne vem kaj si hotela reči.Mogoče to kar so že včasih rekli : vzemi tistemu,ki jamra in daj tistemu,ki se hvali.
25.06.2008 ob 00:18
drmagnum,
vem, da jih začutiš. Imaš izostren “sluh”
25.06.2008 ob 00:20
snow,
pri tebi sem sigurna , da si, sploh z visokimi petkami, ko prečkaš luže
V resnici, verjemem, da si
25.06.2008 ob 00:20
čivka,
pa misliš, da jim je res lažje?
Po moje ne, ker igra traja samo nekaj časa
25.06.2008 ob 00:24
mikimiška,
jaz bi si rada nadela masko Maddonne, a mi ne rata. Niti za minuto.
Imaš pa v drugem delu prav. Šele takrat zares nekateri spoznajo, da je maska odveč.
25.06.2008 ob 00:27
Martin,
številka gat je zelo pomebna, da ne boš mislil?
25.06.2008 ob 00:28
bin,
v bistvu, če pogledam sebe, je najlažje biti jaz.
Ta vloga mi je pisana na kožo. A saj to veš.
25.06.2008 ob 00:29
Lemurian,
čira čara palčka obstaja. Preverjeno. A le v srcu poštenega človeka
25.06.2008 ob 00:34
Lemurian,
no, zdaj pa imaš hudiča, ko sem te dala na svojo “blogrolo”
Pridem na obisk.
25.06.2008 ob 00:38
Dajana,
če si tak kot si, (jaz to sem, čivka je tudi,pa ti tudi in še je takih) živiš svoje življenje svobodno in brez takih omejitev.
25.06.2008 ob 00:44
neikka,
se strinjam. A nekateri bi radi drugačne vloge od tistih, ki so jim dodeljene, oz. so si jih sami izbrali že pred utelešenjem
tudi ti bodi lepo
25.06.2008 ob 00:45
ana,
resnica je krasna. Resnica je Stvarstvo.
25.06.2008 ob 00:48
ditka,
eno je služba, drugo je družba, tudi tako pravijo.
A če si človek z enim obrazom, si dober šef in si dober mož. (Velja tudi za ženske, seveda.)
Glede berača sem mislila to, kar sem napisala.
Zaradi pretvarjanja gre mnogokrat življenje mimo nas.
25.06.2008 ob 07:45
vlatka, prav zaradi tega ,ker je služba služba,družba pa družba,imamo ljudje več obrazov.
25.06.2008 ob 07:57
Večinoma je človek točno to kar je. Če je igralec, je igralec in se to vidi, če je odprt in neposreden človek, se pa to vidi. Prikirvanje je neločljivi del osebnosti. Takega človeka ne spremeniš. Tak je. To je on. Lahko rečeš samo, da ti taki niso všeč. Taka je moja izkušnja.
25.06.2008 ob 08:55
@ditka - na igranje smo obsojeni. Ampak igrati je potrebno pošteno, v smislu dobronamernosti, ne jakosti. Tudi sam sem po sili razmer postal šef v zadnji četrtini delovne dobe. Malo večji kot pred tem. Demokratičen, zahteven, dosleden, če je bilo treba tudi strog. Delal sem z ljudmi, razumninmi, malo manj razumnimi in takimi, ki so razmišljanje pustili pri vhodu v podjetje pri vratarju. Pri marsikateremu sodelavcu je bilo potrebno naštudirati vlogo, kako ga spreobrniti, da so prišle na dan njegove kvalitete, sposobnosti in ustvarjalnost. Bili so tudi brezupni primeri po mnenju drugih. Pa smo pričeli zaradi teh igrati. Igrati na dolgi rok. Pa je šlo.
Seveda pa je igrati zaradi osebnih koristi drugo.
25.06.2008 ob 09:02
Ja Vlatka, jim je lažje, tako mislijo in v to verjamejo, dokler ne pridejo do tiste stopnje v zavesti (če pridejo, saj veš, da vsem ni dano), ko maske popadajo. A še takrat je možnost izbire in svobodne odločitve; biti ali ne biti to, kar sem/si v resnici? Samo ti, ki si “preko” veš kako in kaj pa še to veš samo za sebe in tako lahko trdiš samo za sebe, saj je to tvoja resnica. Tvoja absolutna resnica. Enako za tistega, ki “nosi masko”. Dana nam je svobodna izbira in razlika je samo v tem, da se eni odločijo za nošenje mask, drugi pa po svetu hodijo brez mask…
25.06.2008 ob 09:20
brez maske si lahko samo,če si “svoboden” in neodvisen od kogarkoli.Ne poznam nobenega človeka,ki ne bi bil odvisen od drugih ljudi. Če hočeš videti človekov “pravi” obraz,mu daj moč.V šibkosti smo pa tako vsi enaki:)
25.06.2008 ob 09:31
Mislim, da je to igranje neke vrste obrambni mehanizem. Realnost pa je, da se enkrat zanesljivo srečaš sam s seboj in takrat maske odpadejo
25.06.2008 ob 09:38
Kar se ustvarjalnosti tiče, je človek ponavadi ne prikriva, pač pa ima zatrto. Tak človek rabi pozitivno vzpodbudo, pa bo cvetel, ne bo pa drug človek,samo počutil se bo tako. Če smo ljudje sposobni najti svoje zadovoljstvo v življenju, je vse drugače. Osvobaja samo zadovoljstvo. Notranji konflikti in frustracije niso dobri za nič.
25.06.2008 ob 09:51
Ditka je lepo povedala!
Samo če si neodvisen! Neodvisen v obe smeri. Brez dolžnosti, brez odgovornosti. Pa si želimo biti taki??
25.06.2008 ob 11:35
@Vlatka: mi je v globoko čast. Po eni strani pa malo zmeden - moram sedaj tudi jaz tebe dodati? hehe
@nevenka: Kdo sem jaz, kdo si ti? Večno vprašanje.. ko veš nanj odgovor, je vse veliko bolj enostavno..
In že včasih so pogruntali kaj to je. Le poglej si besedo OSEBA - PER-SONA: označuje stvar, skozi (per) katero prihaja zvok (sona)..
25.06.2008 ob 12:56
Dajana, nekakšno spoved imamo tu preko bloga, kjer se bolj razkrijemo, kot pa iz oči v oči. Sicer pa težko najdemo osebo, ki ji toliko zaupamo, da se ji izpovemo, saj se lahko sicer damo nekomu pod oblast. Tudi cerkev je svojo moč dobila prav zaradi spovedi.
Tudi meni se zdi, da je Ditka to dobro napisala.
To je vic, ki pa dobro pokaže kakšni smo:
“Čuj Francelj, kdaj si pa ti spoznal svojo ženo?”
“Že štirinajst dni po poroki.”
25.06.2008 ob 14:18
Svoboda človeka je v vsakem primeru pogojena. Popolne svobode ni. Lahko pa si posameznik dovoli biti svoboden v okviru te nepopolne svobode. A to je bolj stvar prepričanja in osebne naravnanosti individuuma. Za osebni razvoj namreč ni dobro, če se nekdo pusti ujeti v last nekoga. Niti partnerju. Sta samo sopotnika, vsak s svojo osebnostjo, ki imata več ali manj skupnih točk, zaradi katerih sta rada skupaj. Vsakršno omejevanje ali prilaščanje življenjskega sopotnika (ali kogarkoli) v smislu zaviranja razvoja njegovih potencialov je sebično. Nihče, niti otroci niso naša last.
Pri natikanju mask gre za neko obliko sprenevedanja, bistvo pa se skriva v motu. Običajno ima vsako maskiranje nek namen. Če namen ni škodljiv sebi ali drugim, potem ni bojazni. Taka maska ima lahko celo pozitiven učinek. Sicer pa vsakdo zase najbolje ve.
Živi in pusti živeti. To je moje mnenje.
25.06.2008 ob 16:04
mislim da uzhaja to iz otroštva. dandans skoraj večina mladine, dela nekaj da je in. ne znajo si prisluhnit, ne znajo se poslušat.
25.06.2008 ob 16:24
hahaha,…Vlatka,…z visokimi petami prečkat luže pa ni kar tako
25.06.2008 ob 18:33
ditka,
srce je v enem človeku. Tako v službi kot v družbi, le naloge so drugačne. To sem mislila
25.06.2008 ob 18:44
nevenka,
ma ne gre se samo za prikrivanje, gre se za skrivanje za več obrazi, pravzaprav osebnostmi, ali imeni, konec koncev, kar nekateri vztrajno delajo na spletu.
25.06.2008 ob 18:51
čivka,
seveda je vsakemu “dana” pravica, da nosi maske. Pa je res pravica, če se skrivaš pod tujimi imeni?
Prej nepoznavanje svoje lastne osebnosti ali tega, da človek ne ve kaj hoče, ali morda prav zato, ker ve kaj hoče?
Pa je to pošteno do drugih?
Morda je iz njihovega vidika, vsekakor pa z drugega vidika ni.
Ker: vsaka maska ima namen nekaj skriti, pa naj zgleda še tako poštena, a ne?
25.06.2008 ob 18:53
ditka,
živimo v soodvisnosti, ne pa nujno od odvisnosti.
Odvisnost je zasvojenost. Življenje v sobivanju z drugimi, pa je naraven in nujen proses
25.06.2008 ob 18:54
santos,
prej ali slej ti masko kdo sname. Ali se izrabi. Samo do takrat nosijo ljudje maske.
25.06.2008 ob 18:55
nevenka,
ustvarjalnost nima nič z masko. Ustvarjalen človek je srečen človek in srečen človek se nima za čim skrivati. Nima potrebe po temu.
25.06.2008 ob 18:56
bin,
sem že rekla: eno je biti soodvisen, drugo pa odvisen.
Kdor živi na pustem otoku popolnoma sam, ni odvisen, niti soodvisen od drugih ljudi, pa preživi.
25.06.2008 ob 18:57
Lemurian,
ne, ni potrebe, če te moja stran in moje pisanje ne zanima
25.06.2008 ob 18:58
mijau,
hehe, dober je ta Francelj.
25.06.2008 ob 19:03
veronika,
to je pa to, kar sem omenila o odvisnosti, oz. soodvisnosti.
Maska je dobra samo za prikrivanje obraza in telesa za roparje. Kdo so roparji, pa itak vemo.
Zato je dobra maska.
No, ja, tudi kumarična je dobra, a le za obraz in ne za med ljudi
25.06.2008 ob 19:04
tadej,
ja, in potem imajo vseh sort mask.
V šoli se delajo “džeki”, doma pa usmiljenja vredni - pred starši, a ne?
25.06.2008 ob 19:05
snow,
res ni…, in z masko hoditi okoli tudi verjetno ni, če se človek boji, damu jo kdo strga dol
25.06.2008 ob 21:13
vlatka,
to si mislila maske na internetu?
Tisto ,kar si rekla o revežu in bogatašu.Ali si to ocenjevala po obleki.Ker če bi mene kdo videl v moji opravi,ko sem doma s svojimi ljubljenčki,bi mi tudi najbrž kdo dal kakšen evro v dar
25.06.2008 ob 22:13
ditka,
domov te ne bo nihče prišel gledat, zato si lahko doma kot želiš.
Ja, mislila sem maske na internetu, a tudi v življenju se dogaja.
26.06.2008 ob 07:32
V Kopru živi nekdo, ki vsako jutro prehodi enako pot. Med sprehodom, pregleda vse koše za smeti in včasih tudi kaj koristnega najde. V kakšnem košu izbrska tudi kakšen košček kruha. Ker je vsak dan hodil mimo mene, sva med drugim tudi malo poklepetala. V pogovoru, sem mu ponudil novo jakno. Pa mi odgovori: “Ne hvala, kaj misliš da sem klošar?” Pač, nisem ga dobro ocenil.
26.06.2008 ob 14:00
Ne vem Vlatka, jaz se o ljudeh ne sprašujem, zakaj in po čem nosijo, če nosijo, maske. Saj poznaš moj izrek, “kakor komu drago”. Fer ali ne fer… kdo sem jaz, da (jim) sodim?
26.06.2008 ob 17:14
Vlatka–>za masko ti pa ne bi znala povedati,….mogoče me je v dežju malo strah,da mi mek-up ne pokvari,…hahaha
26.06.2008 ob 17:19
ps. sploh kadar nimam dežnika,….hehe
26.06.2008 ob 23:00
grison,
ta si je nadel masko povsem zadovoljnega človeka.
Škoda. Morda bi dobil jakno in jo zamenjal za kruh
26.06.2008 ob 23:01
čivka,
saj ni treba soditi. Mišljenje pa lahko imamo svoje, a ne?
26.06.2008 ob 23:02
snow,
hehe, sem vedela, da se tudi ti skrivaš za masko
26.06.2008 ob 23:16
Ja, Grison je pogruntal, kaj sem hotel povedati (čeprav ne trdim, da je to zapisal zaradi mojega komentarja). Kesam se, rad vržem kost. Igramo zato, da preživimo. A mislite, da sem klošar, al kaj? Dvomim pa, da komurkoli vznikne želja po dialogu, če se le-ta začne z “jaz sem to preštundiro, nimaš pojma”. Motiti se je pravica slehernika. Bolj globoko se motiš, bolj si vesel ob odkritju drugačnega pogleda. Zakaj se ljudje prepirajo po blogih? Ker jih je strah nevedenja.
26.06.2008 ob 23:34
martin,
če bi ta tip priznal, da je klošar, bi dobil dobro jakno, ki bi jo lahko zamenjal za kruh, recimo.
No, seveda pa vedno obstaja možnost, da je temu tipu brskanje po smeteh nadvse v gušt in dejansko ni klošar.
In ne rabi ne jakne ne kruha.
Seveda se je motiti človeško, a te zmote vodijo v vojne, nesoglasja, ipd…,
in ni res, da bolj globoko, ko se motiš, bolj si vesel drugačnega pogleda.
Če mislim, da imam na računu tidoč evrov in sem v zmoti, nisem prav nič vesela drugačnega pogleda.
In če se globoko motim, da so moji pomidori v vlažni zemlji in ugotovim, da so v suhi, tudi nisem vesela.
Sem pa vesela, če se motim o človekovem značaju in se izkaže za obratno. (A tu se le redkokdaj zmotim, pravzaprav…)
Sem pa vesela, če mislim, da nimam nič na računu, pa ugotovim, da imam še za ene cigarete…
Torej, kako globoko se motiš, je odvisno od situacije do situacije
Po blogih se prepiramo zato, ker hoče vsakdo od nas, več ali manj, uveljaviti svojo pamet kot najboljšo.
In jaz sem že ena takih. A na ta račun dobim povratne ib+nformacije, da ni tako in se iz tega še več naučim
26.06.2008 ob 23:43
Odvisno je tudi od tistega, ki zaznava. Vsaka negativna novica pomeni kasnejši pozitivni premik. Razen, če si prepričan v svojo superiornost. A potem, ko enkrat padeš… Jaz precej delam. In tudi lenarim. Ko ugotovim, da imam manj, kot sem mislil, da imam, delam. Ko imam dovolj, lenarim, čeprav bi lahko delal za več. Čudno, ne?
26.06.2008 ob 23:58
martin,
haha…, potem misliva skoraj zelo podobno.
seveda vsaka negativna zadeva prinese pozitiven rezultat. Razen v primerih, ko človek noče spremembe in raje živi v svojem negativizmu
27.06.2008 ob 00:22
se strinjam s čivkom…mislijo, da jim bo/je lažje…škoda časa in energije za vsakodnevno nanašanje maske…
27.06.2008 ob 08:30
Martin, v tem, da se tisti, ki je globoko v zmoti, ne veseli drugačnega pogleda, ima Vlatka, po mojem mnenju, prav.
Ker je globoko v zmoti, ne ve, da je v zmoti, in misli da je njegovo verovanje edino zveličavno. Pogled lahko spremenijo samo dvomljivci.
27.06.2008 ob 15:23
Vlatka,
Verjamem, da bi večina ljudi bila rada taka, kot je. Samo, dostikrat se zgodi, da jih okolica ne sprejema, potlej pa pride na vrsto igranje raznih vlog. In tako nastane še večja zmešnjava. Samo najmočnejši si upajo biti to, kar so, ne glede na ceno!
27.06.2008 ob 22:56
cmrljica,
čivka je človek brez maske. In je zato Človek
27.06.2008 ob 22:58
mijau,
dvomiti je dobro, a ne?
Če ti je dobro, dvomiti, ali bo tako ostalo.
Če ti gre slabo, dvomiti o tem, ali bo tako ostalo.
Brez dvomov tudi Einsteina ne bi bilo, pa Newtona, pa Kolumba, in takih…a ne?
27.06.2008 ob 23:00
zdravje,
ko človek zaupa vase, ve, da poti niso samo gladke, in ve, da bo moral tudi preko trnjev, da doseže tisto, v kar verjame.
27.06.2008 ob 23:05
zdravje,
danes sem bila na ZRS za zaposlovanje.
Radi bi se me rešili. To mi je dano vedeti. In vem tudi sama.
Pa me vpraša moja psihologinja: ” A se ne bojiš zaradi penzije?” (Ker imam malo delovne dobe.)
In ji rečem: “Ne, se ne bojim. Življenje gre svojo pot in jaz verjamem vase, da mi znese, kar imam v planu.”
Pa naj bo kar bo. Več kot umreti, človek ne more, a ne?
Vedno obstaja neka pot. Kakšna? Samo pogumni izvedo.
Itak smo tu samo začasno, zakaj bi se sekirali?
27.06.2008 ob 23:11
Mijau, verjamem. Nekateri pa se motimo z veseljem, da potem vemo. Če nekaj moraš, tudi napačne poti vodijo do cilja. Razen pri vsevednih, ki cilj premaknejo.
27.06.2008 ob 23:13
Vlatka, lahko, da ti bo kdo svetoval košnjo trave. A od trave težko dobiš penzijo. Če je premočna, je tudi ne dočakaš, pa čeprav si svetovalec.
27.06.2008 ob 23:17
Martin,
pa ni tako. Danes sem govorila z mojo psihologinjo in ji omenila, da rada kmetujem. Pa je rekla, da bi lahko vozila traktor, za penzijo, seveda
P.S. Ker pač obvladam vse kar leze in gre po cesti in poljih
27.06.2008 ob 23:18
martin,
nekje v zgornjem komentarju si zapisal, da je človek izredno srečen, ko spozna, da se je zmotil.
Pa ni vedno tako in mijau ti je hotel to povedati. Tako kot sem ti jaz že napisala.
Martin! Ne sedi na ušesih! - bi rekla učitreljica v šoli
27.06.2008 ob 23:31
OK, sem zanalašč, priznam. Za kazen bom odšel od čaronalnika. Nikoli ni vedno tako.
28.06.2008 ob 00:39
Martin,
seveda ni nikoli vedno tako
28.06.2008 ob 07:51
Martin, ne vem, če sem te razumel. Vsevedni, po moje, ne premikajo ciljev. Te premikajo tisti, ki želijo zvedeti več, kot pa je dotlej znano.